قیمت تاور کرین چقدر است؟

قیمت تاور کرین چقدر است و چگونه تعیین می شود. عوامل بسیاری برای تعیین نرخ خرید، فروش ، اجاره تاور کرین وجود دارد و از آنجا که تاور کرین ها محصولاتی بسیار گران قیمت هستند اختلاف قیمت حتی برای مدل های مشابه یک محصول نیز می تواند تا حد بسیاری بالا باشد.

برای مثال قیمت یک تاور کرین کوچک میتواند از حدود 300 میلیون تومان شروع شود و تا چند ده میلیارد تومان نیز بالا رود. همچنین در مدل های مشابه عامل اصلی میزان خدماتی است که هنگام خرید تاور کرین یا اجاره آن دریافت میکنید. ما خود به عنوان یک شرکت  قدیمی در این حوزه که تمامی خدمات تاور کرین را انجام میدهیم هر روزه تعداد زیادی تماس داریم که از ما قیمت تاور کرین پتن و قیمت تاور کرین لیپهر را می پرسند بدون اینکه به خدمات جانبی آن توجه کنند. به برخی از عوامل تعیین کننده قیمت تاور کرین ها اشاره می کنیم.

 

دستکاری مدل های مشابه

یکی از روش هایی که در ایران برای افزایش قیمت استفاده میشود دستکاری محصولات ارزان است که قابلیت دستکاری و ارتقا دارند. منظور ما از ارتقا در اینجا این است که یک چا چند قطعه اضافی به جرثقیل برجی اضافه میکنند و بعد ادعا میکنند که این یک دستگاه مدل بالا تر است و همین کار باعث میشود تا قیمت دستگاه حداقل 100 میلیون تومان افزایش پیدا کند. البته این کار باعث کاهش ایمنی دستگاه نیز میگردد و در واقع نوعی کلاه برداری است.

حمل و نقل دستگاه

همان طور که میدانید حمل و نقل و جا به جایی این محصولات خود یک چالش است و جرثقیل برجی باید به قسمت های کوچک تر تقسیم شود و بار تریلی شود و بعد به محل پروژه و یا انبار خریدار منتقل شود. همین موضوع باعث میشود تا قیمت تاور کرین 6 تن با قیمت تاور کرین 16 تن متفاوت باشد چون تعداد تریلی های مورد نیاز برای حمل و نقل دستگاه عملا دو برابر و حتی بیشتر میشود.

نصب ، راه اندازی و بیمه

یکی دیگر از خدماتی که روی قیمت تاور کرین تاثیر گذار هست مونتاژ تاور کرین است. بسیاری از پروژه های نیاز دارند تا علاوه بر حمل و نقل دستگاه ، عملیات نصب تاور کرین نیز برای آن ها انجام شود. که خود این موضوع بسته به نوع راه اندازی میتواند متفاوت باشد. علاوه بر آن قیمت بیمه نامه نصب نیز روی قیمت فروش تاور کرین تاثیر دارد.

فرسودگی و اصطحلاک

سال تولید تاور کرین چه زمانی بوده است و چند سال است که تاور کرین در حال کار میباشد؟ اگر شما یک دستگاه داشته باشید و سالیان متوالی از آن استفاده کرده باشید بدون اینکه آن را سرویس کنید و قطعات مختلف را برسی کنید نیز میتواند روی عملکرد دستگاه تاثیر خود را بگذارد. یکی دیگر از خدمات شرکت پرشین تاور کرین با حدود 5 دهه حضور در این صنعت سرویس تاور کرین است و تمامی دستگاه هایی که از ما خریداری یا اجاره میشوند چه نو باشند و چه دست دوم ، همگی به طور مناسبی سرویس شده اند و هنگام انجام پروژه شما را به درد سر نمیاندازند.

X